Ruilen, retourneren & garantie

Retourneren

  • Je hebt het recht jouw internet bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling of in gebruik namen is jouw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Je krijgt dan het volledige orderbedrag geretourneerd . Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €40, hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice (info@witgoedoutletbreda.nl). Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@witgoedoutletbreda.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. aankoop in de winkel is geen geld terug garantie wordt vergoed met een tegoedbon die te besteden is in de witgoed outlet Breda winkel.

Uitzonderingen retourneren

Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • die snel kunnen bederven of verouderen;
  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • hygiënische producten of producten met gezondheidsrisico waar verzegeling verbroken is

Product omruilen

Wil je het product omruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice info@witgoedoutletbreda.nl . De kosten voor omruilen bij andere productkeuze achteraf of als je een verkeerde product hebt besteld, bedraagt €40,-. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Dit kan alleen nog op de dag van bestelling.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Is uw toestel defect in de wettige garantie periode (B-keus 24 maanden) kunt u ons bellen voor service aan huis.

U heeft recht op onze toepassing van garantie. Blijkt echter dat het toestel door eigen toedoen defect is wordt een bedrag van € 59,95 in rekening gebracht voor onderzoekskosten dit is inclusief 15 minuten reparatietijd. Hierin zit een gedegen onderzoek van de klacht en u ontvangt van onze monteur een professioneel en eerlijke prijsopgave van de eventuele kosten. Als uw reparatie langer dan een kwartier duurt, is het € 21,50 per kwartier.

Nieuw fabrieksgarantie

Indien de (koop)overeenkomst betrekking heeft op een nieuw Product, die door een derde werd geproduceerd, dan is de garantie beperkt tot uitsluitend de garantie die door de fabrikant van het Product wordt verstrekt. De ondernemer verstrekt dienaangaande derhalve geen (aanvullende) garantie.

B-keus

Onder B-keus word verstaan nieuwe producten welke een transportschade e.d. hebben opgelopen en nieuwe geretourneerde producten. Bij B-keus producten gelden de volgende garantiebepalingen:

  • De gebruiker garandeert niet dat het product vrij is van schade, ook hoeft het product niet vrij te zijn van gepleegde reparaties.
  • De garantie termijnen betreffende B-keus goederen zijn tenminste 24 maanden na aflevering van het bestelde of gekochte product  (Wordt omgeruild als het product niet meer gerepareerd kan worden).

Tweedehands (gebruikt)

Onder gebruikt word verstaan tweedehands. Bij Tweedehands gelden de volgende garantiebepalingen:

  • De gebruiker garandeert niet dat het product vrij is van schade, ook hoeft het product niet vrij te zijn van gepleegde reparaties. De garantie termijnen betreffende gebruikte goederen zijn tenminste 3 maanden na aflevering van het bestelde of gekochte product en betreft altijd een omruilgarantie (Wordt omgeruild als het product niet meer gerepareerd kan worden).

 

  • Garantie op reparaties

De ondernemer verstrekt dienaangaande derhalve geen (aanvullende) garantie. Voor zover de ondernemer onder de garantie een reparatie verricht aan een nieuw product, dan geldt een garantietermijn van twee maanden op de reparatie (en dus niet voor andere onderdelen) voor zover er niet nog een normale garantietermijn geldt. Een reparatie of vervanging leidt niet tot een verlenging van de oorspronkelijke garantieperiode.

Showroom

Onze produkten kunt u in onze showroom bekijken.

Openingstijden

Maandag    : 09:30 – 17:30 uur
Dinsdag      : 09:30 – 17:30 uur
Woensdag  : 09:30 – 17:30 uur
Donderdag : 09:30 – 17:30 uur
Vrijdag        : 09:30 – 17:30 uur
Zaterdag     : 09:30 – 16:00 uur
Zondag        : Gesloten